LOGITECH
Gyártó neve: Logitech International S.A.
Központi cím: Lausanne, Svájc
Alapítás éve: 1981 (Lausanne, Svájc)
Alapítók neve: Daniel Borel, Pierluigi Zappacosta és Giacomo Marini
Fő tevékenységi kör: Számítógépes perifériák és szoftverek fejlesztése, gyártása és forgalmazása
Weboldal: www.logitech.com
Kapcsolattartás: support@logitech.com
A Logitech International S.A. egy svájci multinacionális vállalat, amely világszerte elismert a számítógépes perifériák és szoftverek fejlesztése, gyártása és forgalmazása terén. A céget 1981-ben Lausanne-ban alapították, és gyorsan kiterjesztette tevékenységét a Szilícium-völgyre is, ami hozzájárult nemzetközi sikeréhez. A Logitech székhelye Lausanne-ban található, és a vállalat Európa, Ázsia, Óceánia és Amerika több pontján működtet irodákat.
A Logitech széles termékpalettával rendelkezik, amely magában foglalja a billentyűzeteket, egereket, webkamerákat, hangszórókat, fejhallgatókat, játékvezérlőket és egyéb számítógépes kiegészítőket. A vállalat számos iparági innovációt vezetett be, például az első infravörös vezeték nélküli egeret, a hüvelykujjal vezérelt trackballt és a lézeres egeret. A termékek nemcsak a funkcionalitásukkal, hanem kiváló dizájnjukkal is kiemelkednek, amelyeket számos nemzetközi díjjal jutalmaztak.
A Logitech filozófiájában központi szerepet játszik az innováció, a minőség és a fenntarthatóság. A vállalat elkötelezett amellett, hogy környezetbarát termékeket kínáljon, és fenntartható gyártási folyamatokat alkalmazzon. A Logitech egyik jövőbeli célja például olyan termékek létrehozása, amelyek élettartama szoftverfrissítésekkel meghosszabbítható, előfizetéses modellekkel kiegészítve.
A vállalat nagy hangsúlyt fektet a gaming piacra is. A Logitech G széria kifejezetten a játékosok számára készült prémium perifériákat kínál, mint például mechanikus billentyűzetek, nagy teljesítményű egerek és gaming headsetek, amelyek kiemelkedő élményt nyújtanak a játék során.
A Logitech pénzügyi teljesítménye stabil növekedést mutat, köszönhetően az új technológiák és piacok iránti folyamatos elköteleződésnek. A cég stratégiája az innováció és a fogyasztói igények gyors reagálására épül, ami segít fenntartani globális vezető szerepét az iparágban. A vállalat szlogenje, a „Designs for the World” („Dizájn a világnak”), tökéletesen tükrözi a Logitech elhivatottságát a minőség és az ügyfélelégedettség iránt.